fbpx Skip to main content

Ilyet nagyon ritkán csinálok

Szerző: 2017. augusztus 6.Érzelmi intelligencia, Siker

…avagy hogyan spórolj jelentősen a mobilszámládon?

A bő egy évvel ezelőtti mobil szolgáltató váltásom nekem kb. 40% (!) havi mobil költség csökkenést eredményezett.

Köszönet ezért Fehér Krisztiánnak, a Netfone Telecomtól.

Én nagyon ritkán szoktam ajánlani valakit.

Ha megteszem, azt azért teszem, mert nagyon pozitív személyes tapasztalatot szereztem vele kapcsolatban.

Ha nagyon ritkán is, de

  • van olyan, hogy valakitől kiemelkedő minőséget kapsz,
  • van olyan, hogy maximális figyelemben részesülsz,
  • van olyan, hogy tudod-érzed-tapasztalod, hogy a szolgáltató – konkrétan EGY személy – a te érdekeidet képviseli, és mindenről nagyon részletesen tájékoztat, hogy te a lehető legjobban járj.

És amikor segítséget kérsz, mindennek utánajár, és belead apait-anyait, hogy te, az ügyfél jól járj.

Nagyon jól.

Fehér Krisztián ilyen ember.

Azért írom ezt a bejegyzést, mert tudom, hogy minden ügyfelével így tesz.

És tudom, hogy mások is, akik mobil szolgáltatót váltottak – és azt Krisztián segítségével tették -, jelentős összegeket tudtak megspórolni a szolgáltató váltással.

Mivel olvasóm vagy, arra gondoltam, hogy legyen meg neked is az esélyed arra, hogy megvizsgálhasd, mennyit tudnál spórolni a telefonálásaidon.

Természetesen minden kötelezettség nélkül.

A helyzet az, hogy te is megérdemled, hogy több pénz maradjon a zsebedben.

És Krisztián is megérdemli, hogy legyen több ügyfele.

Én már jól jártam az ő segítségével, ezért örömmel tájékoztatlak, hogy te is jól járhass vele.

Ha érdekel a lehetőség, akkor tedd lehetővé Krisztiánnak, hogy megnézze, mennyit telefonálsz átlagban havonta, hogy tehessen neked egy ajánlatot.

Természetesen minden kötelezettség nélkül.

Ha érdekel, hívd bátran: 06-30-346-2656

Veszteni valód az égvilágon semmi. Legfeljebb nem váltasz, és maradsz a jelenlegi szolgáltatódnál.

Megj.:

1.) A Netfone a Vodafone hálózatán szolgáltat. A technikai minőséget így a Vodafone garantálja. Bő egy év alatt nekem az égvilágon semmi problémám nem volt.

2.) Azért tud alacsonyabb árakat kínálni, mert a Netfone-nak nem kell saját hálózatot fenntartania. És azért jobb náluk, mert az ügyfélszolgálat sokkal személyre szabottabb, mint bármelyik “NAGY” szolgáltatónál.

3.) Nekem az égvilágon semmi érdekem nem fűződik ahhoz, hogy te válts, vagy, hogy mit fogsz ezután tenni. Tégy a legjobb belátásod szerint.

4.) Krisztián elérhetősége: 06-30-346-2656. E-mail: feher PONT krisztian KUKAC mobilhalo PONT hu

Tetszett? Oszd meg a megfelelő gombra kattintva!

Hozzászólások

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .