Skip to main content

Hogyan gyorsítsd vállalkozásod növekedését emberi kapcsolatokon keresztül?

Szerző: 2016. június 18.július 22nd, 2019Videók

Vállalkozásod létét és sikerét csak emberi kapcsolatokon keresztül tudod meghatározni. Vállalkozásod ügyfeleknek, vevőknek szállít és szolgáltat. A pénzt tőlük kapod. Vállalkozásodban rajtad kívül más emberek is dolgoznak. Vállalkozásod emberek által vezetett és irányított más vállalkozásoktól vásárol eszközöket, berendezéseket, hiteleket. Ugye nem kérdés, hogy az emberi kapcsolatok kezelése, menedzselése és irányítása kulcsfontosságú a vállalkozásod növekedése szempontjából? Különösen igaz ez a potenciális és meglévő vevőiddel, ügyfeleiddel való kapcsolatra.  Erről szól a videó, nézd meg és gondolkodj el rajta, te hogyan kezeled az emberi kapcsolatokat és ez hogyan hat a vállalkozásod növekedésére?

Ebből a videóból negtudhatod,  hogyan gyorsítsd vállalkozásod növekedésén emberi kapcsolatokon keresztül.
(Alább az előadás szövegét el is olvashatod.)

Nem tudom, te már megfigyelted-e, hogy a siker önmagában nem értelmezhető emberi kapcsolatok nélkül. A sportversenyen a más versenyzőkhöz képest érek el valamilyen helyezést (leszek dobogós-e vagy sem, utolsó). Mindig embereken keresztül érünk el célokat, ezért rendkívül fontos, hogy az embereket magunk mellé állítsuk, az emberek jóindulatát meg tudjunk nyerni magunknak. Másokon keresztül jutunk el oda. Természetesen ezt úgy érdemes csinálni, hogy mások is eljussanak a saját céljukhoz, a mi segítségünkkel. Ez mindig kölcsönös, nem is lehet másképp csinálni. Ha már tudod, hogy verseny van, és feliratkoztál – vagy fel fogsz iratkozni – az online vállalkozás építő tréningre, akkor ott van az 5. fejezet. Ami arról szól, hogy verseny van.

Kivel van igazából verseny?

Állítom, hogy nem a versenytársakkal, nem a társvállalkozókkal, hanem önmagaddal szemben! Elsősorban magaddal vagy versenyben.

Hogyan építsd, hogyan növeld a vállalkozásod eredményeit emberi kapcsolatokon keresztül?

Rögzítsd magadnak a következő kritikus szabályt:

Az emberek azt segítik, támogatják, ajánlják, attól vásárolnak és rendelnek, akit:

  • ismernek
  • kedvelnek
  • megbíznak.

Ha téged nem ismernek meg, legalább valamilyen szinten nem kedvelnek meg, leszel megbízható és sugárzod azt a hitet, hogy “Igen, én megbízható vagyok!”, akkor nem fogsz tudni eladni semmit. Bármilyen termékről, szolgáltatásról is legyen szó. Így amikor létrejön valamilyen együttműködés, vagy munka, megbízás, akkor nem bizonyítod folyamatosan, nap mint nap, minden betartott ígéreteddel azt, hogy te egy megbízható szolgáltató, megbízható vállalkozó vagy. Ennek a hármasnak a folyamatos építése a célpiacod, beszállítók, alkalmazottak és munkatársak felé kritikus stratégiai cél. Ha ezt elhanyagolod, akkor véged van.

A vállalkozásod sikere értelmezhetetlen más emberek nélkül. Ezek elsősorban a vásárlóid, vevőid. Ők a pénzükkel szavaznak, úgy, hogy neked adják a pénzüket valamiért, amit kapnak tőled. Vagy pedig nem neked adják, hanem mennek a konkurenciához. Minél inkább ismernek téged (marketing), még inkább megkedvelnek (légy olyan személyiség), minél inkább megbíznak benned, annál nagyobb bizalommal, örömmel adják neked a pénzüket és annál jobban növekszik a vállalkozásod.

Tartsd észben ezt a hármat, mint stratégiai cél! Mindig kövesd, folyamatosan építsd, növeld a célpiacodat. Növeld a bizalmi emberi kapcsolatokat és azoknak a számát, mert ez fog téged előre vinni. Ez fogja garantálni Neked annak a jövőképnek a megvalósulását, amit örömmel követsz.

Ha úgy érzed, hogy ezzel kapcsolatban szeretnél fejlődni, van valami megbeszélni valód, bátran keress!

Tetszett? Oszd meg a megfelelő gombra kattintva!

Hozzászólások

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .