Category

Sajtómegjelenések

Vállalkozásod olyan, mint egy tíz sebességes kerékpár

Szerző: | Coaching együttműködés, Érzelmi intelligencia, Sajtómegjelenések, Siker | Nincs hozzászólás

Interjú az “Üzlet és Siker” magazin 2009. márciusi számában

Cégvezetés, coaching, érzelmi intelligencia

Boér Tamás coach szerint egy cégvezető olyan, mint egy tízsebességes kerékpár. Neki is vannak sebességfokozatai, amiket nem használ, mert még nem fedezte fel őket. Tovább

Felelősség

Szerző: | Sajtómegjelenések, Siker | Nincs hozzászólás

A cikk megjelent az MLM Üzleti Magazin 2011. márciusi számában.

Felelősség. Milyen fontos szó! És mennyire szeretjük kerülni! Értjük-e vajon mit jelent?

A WikiSzótár így határozza meg a felelősséget: „Az a saját magunkra vonatkozó felismerésünk és elképzelésünk, hogy okozunk valamit – valamilyen hatást érünk el -, valamiben közreműködőként részt veszünk, valahol jelen voltunk úgy, hogy a dolgok ottani alakulására hatottunk.”
Tovább

A pénzteremtés titkai

Szerző: | Egyéb, Sajtómegjelenések, Siker | Nincs hozzászólás

Cikk az anyagi bőség megteremtésének belső feltételeiről

Megjelent az Elixír 2008 májusi számában.
Az interjút készítette: Denkinger Anita

– „Isten, áldd meg a magyart, jó kedvvel, bőséggel.” – Gyönyörű mondat, amit mélyen hordozunk magunkban. De vajon nem erősíti-e bennünk egy picit azt, hogy a gazdagság nem rajtunk múlik? Pedig az anyagi bőség nem kívülről adatik, hanem belülről fakad. Bárki teremthet magának sok pénzt, de ezt a munkát nem az anyagi világban kell elkezdeni.

Tovább

Piacvezetővé válás vezetői coachinggal

Szerző: | Sajtómegjelenések | Nincs hozzászólás

Gyakran jut eszembe volt munkahelyem, a General Electric (GE) korábbi, világszerte csodált vezérigazgatójának a filozófiája. Amikor Jack Welch 1981-ben átvette a GE fölött az irányítást, kíméletlen átalakításba kezdett a vállalaton belül: elhatározta, hogy csak azokat az üzletágakat tartják meg, amelyek vagy piacvezetők, vagy másodikak a piacon, vagy olyan növekedési potenciált rejtenek magukban, hogy adott időn belül piacvezetővé válhatnak. A többieket kíméletlenül eladta, bezárta, átalakította.

Tovább

„Hú, Tamás, ennek tankönyvben a helye! Gratulálok!”

Vámos Robi
alapító, Táblácska

Cégvezetőként
hogyan győzz meg bárkit bármiről?

Sajátíts el Te is ingyenesen 5 azonnal használható technikát,
hogy soha többé ne maradj alul senkivel szemben!