Hogyan legyél jobb vezető önmagad és mások érzelmeinek tudatos irányításával?

Érzelmi intelligencia (EQ) tréning vezetőknek

  • Szeretnéd, ha cégednek jobban menne?
  • Szeretnéd, ha embereid motiváltabbak lennének?
  • Szeretnél több jó érzést, és ezzel együtt magasabb szintű önmotivációt a mindennapokban?
  • Szeretnéd, ha jobban tudnád menedzselni a konfliktusaidat?
  • Szeretnél több bevételt kevesebb stressz mellett?

Ha igen, akkor vegyél részt a vezetőknek szóló két napos, gyakorlat-orientált

érzelmi intelligencia tréningen,

melyen az alábbi, és azokhoz hasonló kérdésekre fogsz válaszokat kapni:

  • Hogyan vezesd hatékonyabban az embereidet?
  • Mire jók az érzelmek?
  • Honnan származnak?
  • Mi célt szolgálnak?
  • Hogyan befolyásolják érzelmeid a döntéseidet és mindennapjaid életminőségét, de különösen a cégedben?
  • Ki irányít kit? Az érzelmeid irányítanak téged, vagy te irányítod az érzelmeidet?
  • Hogyan lesz a gondolatból érzelem?
  • Melyek a leggyakrabban tapasztalt érzelmi reakcióid?
  • Hogyan ismerd fel az érzelmeidet?
  • Melyek a tipikus testi tünetei egy érzelemnek?
  • Hogyan tudsz elmulasztani egy közepesen erős, kellemetlen érzelmet?
  • Hogyan alkalmazható az érzelmi intelligencia a cégedben?
  • Hogyan tudsz uralkodni az érzelmeiden?
  • Mi az önmotiváció?
  • Hogyan tudod megteremteni?
  • Hogyan tudsz előállítani magadban egy érzelmet (mint színészek a színpadon) valamilyen siker érdekében?
  • Hogyan kezeld mások érzelmeit?
  • Hogyan kerüld el a másokat irritáló szavak használatát a kommunikációd során?
  • Melyek a magabiztosság verbális és nonverbális jellemzői?
  • Mi az, hogy kongruens és nem kongruens üzenet?
  • Hogyan értelmezd mások verbális és nonverbális üzeneteit?
  • Mi a szinkrónia, mi a disszémia?
  • Hogyan gyakorolj hatást mások érzelmeire, hogy humánusan elérd náluk azt, amit el szeretnél érni?
  • Hogyan kezelj egy “nehéz” embert?
  • Milyen szakmákban van kiemelkedő szerepe az érzelmi intelligenciának, az érzelmeknek, azok tudatos irányításának?

Érzelmi intelligencia tréning

Kiknek szól?

Azoknak a cégvezetőknek, akik:

  • érzik, hogy cégüket működtethetnék jobban is,
  • érzik, hogy embereiket tudnák jobban is motiválni, de nem tudják, hogyan,
  • már felismerték, hogy az érzelmi intelligenciájuk szorosan összefügg azzal, hogy cégük hová fog fejlődni,
  • már felismerték, hogy cégük első számú akadálya saját maguk.

Előfordult már valamelyik?

  • Nem sikerült úgy reagálnod valamire, ahogy szerettél volna?
  • Nehéz volt határozottan utasítani egy munkatársadat?
  • Egy adott helyzetben nem sikerült kiállnod magadért úgy, ahogy szeretted volna?
  • Indokolatlanul alul maradtál egy vitában, és úgy érzed, hogy a vitát vesztesként zártad?
  • Sokszor halogattál valamit?
  • Visszautasításban volt részed, és ettől kellemetlenül érezted magad?
  • Nem tettél meg valamit, amit nagyon is meg kellett volna tenned?
  • Megtettél dolgokat, amikről nagyon jól tudtad (utólag pláne), hogy nem kellett volna?
  • Nem sikerült uralkodnod az indulataidon és akaratlanul is megbántottál másokat?
  • Igent mondtál, amikor nemet kellett volna?
  • Behódoltál valaki más akaratának, és utólag megbántad?
  • Társaságban nem sikerült feloldódnod?
  • Egyesek társaságában kevésnek érezted magad?
  • Valakinek a jelenlétében feszélyezve érezted magad?
  • Volt egy elképzelésed, de amint elkezdted fontolgatni, elbátortalanodtál?
  • Szorongtál és kedvetlen voltál és semmi magyarázatot nem találtál rá, hogy miért?
  • Nem akaródzott valakit felhívni telefonon?
  • Mások előtt kellett felszólalnod, és utána úgy érezted, nagyon rosszul szerepeltél?
  • Valakivel szemben olyan valamit tettél, ami miatt utólag nagyon szégyellted magad?

Bármelyikre is mondtad, hogy “Igen, előfordult.”, a kellemetlenség a saját negatív érzelmeidnek volt köszönhető. Ezeket az érzelmeket nem a külvilág okozta neked, hanem te okoztad, saját magadnak.

Tudattalanul.

Vegyél részt a tréningen, és tanulj az érzelmek világáról, mert ez kulcs céged jövőbeni sikereihez! Az érzelmi intelligencia fejlesztése a 21. században nem opcionális!

Az egyik legfontosabb dolog, amit tűzz ki magadnak, hogy

ne az érzelmeid irányítsanak téged, hanem te irányítsd az érzelmeidet!

Amilyen mértékben leszel képes tudatosan irányítani saját érzelmeidet, olyan mértékben leszel képes pozitív értelemben befolyásolni mások érzelmeit. Így sokkal jobban képes leszel motiválni az embereidet, mert e képesség által menthetetlenül jobb vezetővé válsz.

Egyszer egy tréningen összeírtunk annyi szót és kifejezést (amennyi csak eszünkbe jutott), amelyek érzelmeket, érzelmi állapotokat fejeznek ki. Összesen 95-öt. És a lista távolról sem volt teljes.

EQ tréning

Hasznaid a részvételből

Képes leszel:

  • felismerni saját magad és mások érzelmeit, érzelmi állapotait,
  • nevén nevezni az érzelmet és kimondani, hogy érzed magad,
  • tudatos döntést hozni önmagad és/vagy más valaki érzelmi állapotát illetően.

Képzeld el, hogy egy szép napon eljutsz oda, hogy mindig el fogod tudni dönteni, hogy egy adott helyzetben hogyan akarod érezni magad!

  • Vidámnak?
  • Könnyednek?
  • Tele önbizalommal?
  • Tettre készen?
  • Amikor csak szeretnéd?

Azt nem tudom ígérni, hogy a tréning végére ez be fog következni, de azt garantálom, hogy az ide vezető úton elindítalak. Onnan már csak idő kérdése, hogy mikorra jutsz oda, hogy minden körülmények között te irányítsd a saját érzelmeidet, és ne az érzelmeid irányítsanak téged.

Nem győzöm hangsúlyozni: az érzelmi intelligencia fejlesztése a 21.században nem opcionális.

Miért fontos?

Azért, mert:
1.  Nem építheted cégedet nagyobbra önmotiváció és az emberi kapcsolatok tudatos kezelése nélkül, és
2. Az önmotiváció és az emberi kapcsolatok tudatos kezelése elképzelhetetlen önmagad és mások érzelmeinek tudatos kezelése és irányítása nélkül.

Ez mi nem?

Előadás.

Terápia.

Üres bla-bla.

Célok

  • Tudatosítani a résztvevőkben az érzelmek és azok felismerésének fontosságát.
  • Tudatosítani a résztvevőkben az érzelmek kezelésének a fontosságát.
  • Technikákat adni a résztvevőknek a saját és mások érzelmei felismeréséhez és kezeléséhez.

Nem cél

Stratégiákat és technikákat nyújtani mélyen szántó traumákból származó, terápiát igénylő érzelmek kezelésére (pl. súlyos elhanyagoltsággal és bántalmazással terhelt gyerekkor után fennmaradt, ma is élő érzelmek kezelésére).

Miből áll a tréning?

70% gyakorlat, 30% elmélet. Ez nem más, mint egy vezetői tréning, ahol nem tölcsérrel töltök beléd valamilyen külső tudást, hanem abban segítek, hogy észre vedd az eddig is benned lévő, érzelmekkel kapcsolatos tudást.

Mikor?

A következő dátum hamarosan…

Részvételi díj

80.000,-Ft (62.992,-Ft + 27% ÁFA) a két napra.

Utalási/fizetési információ

Bank: Budapest Bank
Kedvezményezett: Entheos Kft.
Számlaszám: 10103104-50285600-01000007
Összeg: 80.000,-Ft
Közlemény: “EQ Tré”, és az e-mail címed

Helyszín

Budapesten, egy autóval és tömegközlekedéssel egyaránt jól elérhető helyen.

Résztvevők mondták

“Az tetszett a legjobban, hogy nem csak elméleti része volt a tréningnek, hanem azonnal ki is próbáltunk mindent a gyakorlatban.

A tréning résztvevőivel a páros gyakorlatok során rengeteg hasznos dolgot tanultam, az ők tudásukkal, tapasztalatukkal gazdagodott a saját eszköztáram a helyzetek kezelésére, így még gazdagabb lett a tudásanyag, amit a két napos tréningen kaptam.

Ajánlom ezt a vezetői érzelmi intelligencia tréninget azoknak, akik másokkal együtt dolgoznak, vagy ügyfelekkel kommunikálnak, mert a személyes kommunikációs hatékonyságukban PARADIGMAVÁLTÁS fog bekövetkezni.

Állítom, hogy rengeteg helyzetet, ami kihívást jelent, feszültséget okoz, azt a tréning után sokkal hatékonyabban, higgadtabban, eredményesebben fogják tudni kezelni, a céljaikat a kommunikációban nem erőlködéssel, hanem valódi vezetői karizmával fogják elérni.”

– Staudinger Nikolett cégtulajdonos, Portobello Chef Főzőiskola

“Az érzelem a cselekvéseink egyik fő motorja. Tegyük ezt még jobban és határozottabban, még jobb eredményeket elérve. Ezt segíti Tamás tréningje hatékonyan tudatosítani.”

– Szegedi György

“Csak gyakorlat orientáltaknak!”

– Kérésre név nélkül

“Önismereti utamat járva egyre több ismeretem van az érzelmek világáról. Sokat tanultam a tréningen magamról, az érzelmeimről, mások érzelmeinek a felismeréséről, az emberekkel való sikeres és eredményes együttműködés módjáról. Ajánlom a tréninget mindazoknak, akik szeretnék jobban megismerni önmagukat, és az érzelmek mindennapi életünket jelentősen meghatározó világát.”

– Takács Lilla, középvezető

“Azért ajánlom ezt a tréninget, mert az elméleti tudás mellé a gyakorlati alkalmazhatóságot is bemutatja. Két nap alatt idegen emberekből sikerült egy jól működő csoportot kialakítani, melyben létrejön az elfogadás, a tolerancia, mások iránti türelem és figyelem, mely még inkább hozzásegíti a résztvevőket a különböző szituációs gyakorlatok elvégzésére – melyeket humorral, jókedvvel megvalósítva – még inkább segíti a berögzülést, még könnyebben beépülhessen a mindennapok rutinjába.”

– egy nagy szervezető középvezetője és országosan elismert szakértője (kérésre név nélkül)

“Mindenkinek ajánlom, aki szeret játszani, aki szereti a vidámságot, és aki a komfort zónája tágításával szeretne fejlődni.”

– Tóth Barbara, Budapest

“Örülök, hogy egy biztonságos környezetben olyan új, számomra eddig ismeretlen támogatást kaptam arra, hogyan kezeljem az érzelmeimet, ami további kérdőjelek formájában fejlődésemet szolgálja, gondolkodásra késztet, megnyitott. A legfontosabb üzenet számomra: változtass folyamatosan!”

– Bognár Eszter

“A tréning ráébreszt a kommunikáció összetevőinek fontosságára, azok hasznos kezelésére, az arányok betartására. Az emberi kapcsolatok érzelmi szinten való kezelésének technikái segítségével javíthatók a munkahelyi problémák kezelése és megoldása.”

– Tóvaj Gábor

“Ajánlom a tréninget azoknak, akik jobban meg szeretnék érteni, mi zajlik mások és saját maguk viselkedése és cselekedeti mögött, ezáltal jobban fognak tudni bánni más emberekkel, könnyebben oldanak meg és előznek meg konfliktushelyzeteket, és jobban fogják magukat érezni a bőrükben.”

– Mlinkó Tamás

“A tréning sokat segített a helyzetek felismerésében, a testbeszéd fontosságára való figyelésben illetve a közvetett beszéd megértésében.”

– Vasváry Piroska, cégvezető

Jelentkezés 2 lépésben

1.) Írj nekem egy e-mailt, hogy szándékozol részt venni (válasz a hírlevélre, vagy boer PONT tamas KUKAC sikertervezes PONT hu)

Az e-mailben írd meg kérlek a számlázási adatokat is, az adószámmal együtt.

2.) Utald át a részvételi díjat, az alábbiak szerint:

Bank: Budapest Bank
Számlaszám: 10103104-50285600-01000007
Kedvezményezett: Entheos Kft.
Összeg: 80.000,-Ft
Közlemény: “EQ Tré”, és az e-mail címed

A részvételi díj beérkezése után azt e-mailben visszaigazolom, és küldjük az elektronikus számlát.

Ezután már nem lesz más dolgod, mint megjelenni, és szívvel-lélekkel, aktívan részt venni a tréningen.

Ne feledd:

Céged sikere döntően a magadban táplált érzelmektől függ – és attól, hogy hogyan tudod másoknál érzelmekkel elérni, hogy örömmel csatlakozzanak a céljaidhoz, és kövessenek téged.

Tanuld meg érzelmeidet tudatosan irányítani, vegyél részt a vezetőknek szóló Érzelmi Intelligencia tréningen!

Tetszett? Oszd meg a megfelelő gombra kattintva!

„Hú, Tamás, ennek tankönyvben a helye! Gratulálok!”

Vámos Robi
alapító, Táblácska

Cégvezetőként
hogyan győzz meg bárkit bármiről?

Sajátíts el Te is ingyenesen 5 azonnal használható technikát,
hogy soha többé ne maradj alul senkivel szemben!